خادمان حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) فرارسیدن سالروز میلاد خجسته امام حسین (علیه السلام) را به برادران خادم خود در آستان قدس حسینی تبریک و تهنیت عرض نمودند.
در همین راستا، هیاتی از خادمان آستان قدس عباسی با در دست داشتن گل و با مشارکت جمعی از زائران از صحن مطهر حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) به صحن مطهر امام حسین (علیه السلام) حرکت کردند.
پس از ورود هیات به حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) برادران خادم در حرم مطهر حسینی به استقبال آنها آمدند. به طوریکه مراسم زیارت انجام شد و پس از آن، تاج گل ها بر روی ضریح سبط رسول اکرم (علیهما السلام) در فضایی مملو از بهجت و سرور قرار داده شد.
سپس این هیات برای عرض تبریک به شیخ عبدالمهدی کربلایی، متولی شرعی آستان قدس حسینی در محضر ایشان حضور یافت. وی در دیدار با این هیات، میلاد امام حسین (علیه السلام) را به آنها تبریک گفت و بر اهمیت تلاش خادمان عتبات مقدس برای خدمتگذاری به اهل بیت مطهر و زائرانشان تاکید کرد و برای موفقیت همه خدمتگذاران در اعتاب مقدسه دعا نمود.
این هیات زیارت خود را با دیدار حسن رشید العبایجی، تولیت آستان قدس حسینی و تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام حسین (علیه السلام) پایان داد.
















