Sekiz yıldır devam eden kısırlığı El-Kefîl Uzman Hastanesi hekimleri bitirdi

Kerbelâ’daki El-Kefîl Uzman Hastanesi bünyesindeki Kısırlık ve Tüp Bebek Merkezi, sekiz yıldır devam eden bir kısırlık vakasını tedavi etmeyi başardıklarını duyurdu.

Merkez Müdiresi Dr. Cümane Ahmed haber merkezimize konuyla ilgili olarak şunları anlattı: “Bize gelen eşlerin hastalık tarihini inceledikten sonra ikisini de detaylı bir tanı programına tabi tuttuk. Bu kapsamda hormon tahlilleri, hanımın antikor tahlili vb birçok laboratuar tahlili ve testi yaptıktan sonra erkek eşte sorunlar tespit edildi. Beyefendi bu nedenle ilaç tedavisinden yararlanamayacak durumdaydı, hanımefendi ise doğuma engel olacak herhangi bir sorun yaşamıyordu. Bu verilere ve tıbbi tetkik sonuçlarına dayanarak hanımın gebe kalmasını sağlayacak uygun bir tedavi protokolü uygulamaya kondu.”

Aynı merkezde çalışan Embriyolog Dr. Ali İbrahim bu kapsamda erkek eşe uygulanan prosedürler ile ilgili bilgiler paylaştı. Beyefendinin titiz bir araştırma sürecine tabi tutulduğunu belirten Dr. İbrahim, aylar süren hazırlık sürecinin ardından mikroskobik inceleme yapıldığını paylaştı.

Kısırlık ve Tüp Bebek Tedavisi Uzmanı Dr. Cümane Ahmed’e geri dönelim. Dr. Ahmed şunları söyledi: “Operasyonda birinci ve ikinci dereceden ceninler anne rahmine geri döndürülmüş ve onlara bir kısım ilaçlar verilmiştir. İki hafta sonra yeniden kliniğimize gelen hanımefendiye gebelik testi yapıldı ve test sonucunda gebe olduğu ortaya çıktı. Birkaç hafta sonrasında ise ultrason yapıldı ve cenin görüntülendi. Görüntülerde hamileliğin harika bir şekilde devam ettiği görüldü. Hanımefendi şu anda gebeliğinin altıncı ayında.”
Okur yorumları
Yorum bulunmuyor
Yorum ekle
İsim:
Ülke:
E-posta:
Paylaş: