رایزنی وزارت برق با آستان قدس عباسی برای خدمت به زائران و مردم کربلا

مهندس زیاد علی فاضل، وزیر برق و سید مصطفی مرتضی آل ضیاء الدین، تولیت آستان قدس عباسی، به منظور هماهنگی‌های مشترک برای تامین برق مردم کربلا و زائران آن دیدار و گفتگو کردند.

وزیر برق در اینباره گفت: "ما از این دیدار اهداف متعددی را دنبال می‌کردیم که از آن جمله می‌توان به بررسی خدمات در استان کربلا و نیازهای آن، اطلاع از پروژه‌های آستان قدس و هماهنگی‌های مشترک در اینباره و ارائه برنامه و چشم‌انداز وزارتخانه برای ارائه خدمات آینده، اشاره کرد."

وی افزود: "آستان قدس عباسی پروژه‌های بزرگ و موفقی دارد و علاقمندیم برای ایجاد کارخانه‌ی تولید پنل‌های خورشیدی با آن مشارکت کنیم و انرژی پاک مورد نیاز این وزراتخانه را تأمین نماییم."

بنا به گفته‌ی زیاد علی فاضل، تصمیماتی در هیئت وزیران برای ایجاد پروژه تولید انرژی پاک، در جهت تولید ۲۰۰ مگاوات، از طریق پنل‌های خورشیدی گرفته شده است که با هماهنگی‌ آستان قدس عباسی انجام خواهد گرفت.

از سوی دیگر، مهندس براک سعد نور، مدیر کل شرکت انتقال نیروی برق در فرات الاوسط در اینباره گفت: "این دیدار به منظور بررسی امور مربوط به زیارت اربعین آینده و تامین برق کربلای معلّی در مناسبت‌های این چنینی صورت گرفت."
وی افزود: "ما طرح روشنی را برای رفع تمام مشکلات شبکه برق آماده کرده‌ایم و پروژه‌های امیدواره کننده و سریعی برای نصب ترانسفورماتورها در ایستگاه‌های المسيب و الخیرات و ایجاد خطوط جدید در ایستگاه‌های الهندية و الابراهیمیه‌ به منظور افزایش ظرفیت و تأمین نیروی برق در کربلای معلّی داریم. همچنین نقصان شبکه برق تا اربعین آینده، یعنی تابستان پیش رو برطرف خواهد شد."
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: