برپایی مجلس سوگواری به مناسبت شهادت امام هادی (علیه السلام) در دانشگاه الکفیل

دانشگاه الکفیل وابسته به سازمان آموزش عالی در آستان قدس عباسی مجلس عزاداری را در سالروز شهادت امام علی هادی (علیه السلام) برگزار کرد.

این مجلس با تلاوت عطرآگین آیاتی از قرآن کریم توسط قاری ذوالفقار السعبری آغاز شد سپس عبد الله الدجيلی به سخنرانی پرداخت.

الدجیلی در این مجلس به زندگانی امام علی هادی (علیه السلام) و اینکه چگونه در زمان خود با ظلم و ستم حکومت روبرو شد، بیان ظلمهای وارده در حق ایشان تا مسمومیتشان با سم چنان که بر اجداد پاکشان (علیهم السلام) گذشت، پرداخت‌.

این مجلس سوگواری با مرثیه خوانی در بیان فاجعه بزرگی که موجب حزن و اندوه بسیاری نزد مومنان گشت خاتمه یافت.
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: