El-Kefîl Üniversitesi’ndeki Diş Hekimliği Fakültesi, okullarda okuyan öğrencilerin ağız ve diş sağlığı ile ilgilenmenin önemi konusunda bilinçlendiren aktivite düzenledi.
Bu kapsamda Necef-i Eşref’teki Gadîr Köyü’nde yer alan Atâ-un-Necef Okulu’nda okuyan beşinci sınıf öğrencilerine diş muayenesi yapıldı. Muayene sonunda bakım ve tedaviye ihtiyaç duyduğu tespit edilen öğrencilerin diş bakımı ve tedavileri için aileleri ile irtibata geçildi.
relatedinner
El-Amîd Üniversitesi ekibi ayrıca öğrencilere dişlerini nasıl doğru bir biçimde fırçalayacaklarını, düzenli diş temizliğinin önemini, dişlerin çürüksüz kalmasını sağlamaya yardımcı yiyecekleri ve dişlere zararlı besinlerden nasıl kaçınılacağını öğretti.
