بخش توسعه پایدار در آستان قدس عباسی دوره آموزشی را تحت عنوان (اصول طراحی گرافیک) برای گروهی از پرسنل آستان برگزار کرد.
علی السالم، مربی این دوره گفت: دوره مذکور به منظور توسعه مهارتهای کارکنان در استفاده از برنامه طراحی (فتوشاپ)، کسب آگاهی در زمینه شکل گیری ایده های خلاقانه برای تهیه مدلهای طراحی، نحوه انتقال آسان میان ابزارهای برنامه و شناخت ویژگیهای هر ابزار و روش استفاده از آنها برگزار می شود.
السالم ادامه داد: این کارگاه چند محور را در برگرفت؛ از جمله مفهوم طراحی، برنامه های طراحی، پردازش تصویر، ابزارهای طراحی و ابزارهای نقاشی. این دوره سه ساعت در روز و به مدت پنج روز ادامه داشت.



