هیات آستان قدس عباسی از خانه سالمندان استان کربلا بازدید کرد و حلول عید مبارک قربان را به ساکنان آن تبریک گفت.
این بازدید در چارچوب دیدارهای مستمر آستان قدس عباسی به منظور تقویت مفهوم ارتباط مستمر با نهادها و سازمانهای اجتماعی با اهداف خدمت رسانی و بشردوستانه انجام می شود.
سيد محمد جلوخان، معاون رئیس بخش روابط گفت: این بخش با دستور سید مصطفی آل ضیاءالدین، تولیت آستان قدس عباس مبنی بر تبادل دیدار با اقشار مختلف جامعه کربلا بازدیدی را از خانه سالمندان کربلا صورت داد.
وی گفت: هیات آستان قدس عباسی به ساکنان خانه سالمندان حلول عید مبارک قربان را تبریک گفت و تاکید کرد که هدف از این بازدید حمایت از این قشر و ایجاد لبخند و روحیه امید در میان آنها است.
مدیر خانه سالمندان و ساکنان آن از آستان قدس عباسی به خاطر ارتباط مستمر با آنها در مناسبتهای مختلف و حمایت از اقشار مختلف جامعه قدردانی کردند.







