خادمان دو آستان قدس حسینی و عباسی سالروز شهادت حضرت زهرا (علیها السلام) را گرامی داشتند

خادمان دو آستان قدس عباسی و حسینی با پرپایی دسته عزاداری یکپارچه‌ای سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (علیها السلام) را طبق روایت اول گرامی داشتند.

این دسته عزاداری حرکت خود را از صحن حرم مطهر حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) آغاز کرد و خادمان با نوحه خوانی و مرثیه سرایی از بین الحرمین عبور کرده و وارد صحن حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) شدند.

این دسته عزاداری هنگام ورود به صحن مطهر حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) مجلس سوگواری را برگزار کرد و در آن به مرثیه خوانی و ذکر مصیبت در باب مظلومیت حضرت سید زهرا (علیها السلام) پرداخت.
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: