این دسته عزاداری حرکت خود را از صحن حرم مطهر حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) آغاز کرد و خادمان با نوحه خوانی و مرثیه سرایی از بین الحرمین عبور کرده و وارد صحن حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) شدند.
این دسته عزاداری هنگام ورود به صحن مطهر حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) مجلس سوگواری را برگزار کرد و در آن به مرثیه خوانی و ذکر مصیبت در باب مظلومیت حضرت سید زهرا (علیها السلام) پرداخت.





































