این نشست با مشارکت تعدادی از نمایندگان بخشهای آستان قدس عباسی جهت بررسی تجربیات آن بخشها در حوزه فنی طی روزهای دوشنبه الی چهارشنبه در محوطه دانشگاه العمید برگزار شد.
احمد رياض راضی، مدرس این کارگاه گفت: کارگاه آموزشی توسط گروه کامپیوتر دانشگاه درباره سیستمهای مورد استفاده در دانشگاه برگزار شد که واحد سامانه و نرم افزار بر آن نظارت داشت.
وی به سامانه های اینترنتی ویژه دانشجویان برای مشاهده اطلاعات آنها در همه مراحل از زمان ثبت نام تا فارغ التحصیلی اعم از نتایج نمرات، مدارک و سامانه اقساط آنها که مربوط به بخش مالی دانشگاه است اشاره کرد.
وی همچنین اظهار داشت بخشی نیز به منابع انسانی ویژه اساتید و کارکنان اختصاص دارد و مدیریت وظایف روزانه آنها و پرونده های شخصی که از سوی دانشگاه برای آنها صادر میشود را در بر میگیرد.
راضی گفت: این سیستمها چشم اندازهای دانشگاه در یکپارچهسازی امور اداری و آموزشی آن را محقق کرده و به دلیل خدمات علمی که به دانشجویان دانشکدههای خود ارائه میکند نقطه عطفی به شمار میرود. دانشگاه العمید به ابعاد فنی و سایر جنبه های علمی اهتمام بسیاری میورزد.



















