دانشکده علوم و فناوری های پزشکی وابسته به دانشگاه الکفیل آستان قدس عباسی کارگاه «مهارت های نگارش مقاله و پژوهش علمی» را برای دانشجویان سال چهارم برگزار کرد.
به گزارش شبکه جهانی الکفیل؛ این کارگاه توسط دکتر صدیق غنی جوده و دکتر اسراء عبدالامیر و استاد امیرصادق یاسر مدیریت شد و چگونگی غلبه بر مشکلات دانشجویان سال چهارم در نگارش مقاله و پژوهش علمی، بیان گردید.
اساسيات نگارش تحقیق و پژوهش علمی و ارائه تعلیمات درخصوص چگونگی دستیابی به منابع ضروري از جمله موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد.


