محمد آل تاجر، رئیس این مرکز گفت: اقدامات فنی شامل طراحی و چاپ پلاکارد، بروشور و غیره میشود و این مرکز همه ظرفیتهای ماشینی و انسانی خود را برای انجام این امر به بهترین و کاملترین شکل بکار گرفته است.
این جشنواره به مناسبت میلاد حضرت زهرا (عليها السلام) از فردا (چهارشنبه) لغایت شنبه با شعار (فاطمه زهرا محل جمع شدن دو نور نبوت و امامت) برگزار میشود.









