مرکز امداد و آموزش پزشکی الکفیل وابسته به آستان قدس عباسی اجرای طرح ویژه مراسم نیمه ماه شعبان را همچنان ادامه میدهد.
در همین زمینه، سيد حيدر خليل ابراهيم، مدیر این مرکز گفت: مرکز الکفیل اجرای طرح ویژه پزشکی جهت تامین امنیت زیارت نیمه ماه مبارک شعبان را ادامه میدهد. اجرای این طرح از طریق استقرار تیمهای امدادی در منطقه بین الحرمین، خیابان قبله حرم حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام)، خیابانهای اطراف آن و همچنین مقام حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) انجام میشود.
وی اظهار داشت: تعداد خادمان افتخاری جهت ارائه خدمات امدادی به زائران و پاسخ سریع در موارد اضطراری ۱۳۰ خادم از بخشهای آستان قدس است که در دو نوبت صبحگاهی و عصرگاهی فعالیت میکنند. علاوه بر آنها مربیان و امدادگران نیز حضور دارند.
به گفته ابراهیم، مرکز الکفیل طرحهای راهبردی بلند مدتی را برای تامین امنیت زیارت، مدیریت حوادث و پاسخ اضطراری از طریق تیمهای سیار خود که در خیابانهای شهر و ورودیهای آن مستقر هستند در نظر گرفته است.




