واحد مطالعات قرآنی فاطمه بنت اسد وابسته به آستان قدس عباسی از تکمیل تدارکات خود برای برگزاری بسیاری از محافل ختم قرآن، برنامهها و مسابقات قرآنی طی ماه مبارک رمضان خبر داد.
فاطمه الموسوی، مسئول این واحد گفت: محافل اصلی در مرکز فعالیتهای بانوان صدیقه طاهره (علیها السلام) برگزار خواهد شد. سایر برنامهها در دانشگاه العمید، مجتمع اقامتی العباس و بیش از ۱۰ محفل در خانهها برگزار خواهد شد.
وی گفت: این واحد در نشست خود به اهمیت بهرهمندی از ماه پر فضیلت رمضان از طریق بزرگداشت مناسبتهای دینی و برپایی برنامهها متناسب با فضای ماه بهار قرآن
پرداخت. همچنین به دعوت از بانوان برای شرکت در محافل قرآنی ویژه ماه رمضان اشاره کرد.
الموسوی گفت: محفل سالانه تحت نظارت واحد مطالعات قرآنی فاطمه بنت اسد و با همکاری واحد مدارس دینی الکفیل و واحد خطابه حسینی بانوان وابسته به آستان قدس عباسی برگزار میشود.








