Mukaddes Türbe’den Kerbelâ’daki el-Hüseyin Devlet Hastanesi’nde Yatan Hanımlara Yönelik Hasta Ziyareti

Mukaddes Hz. Abbas (a.s.) Türbesi’ne bağlı Fatıma bint-i Esed Şubesi, Kerbelâ’daki el-Hüseyin (a.s.) Devlet Hastanesi’nde yatan Kanser hastalarına yönelik ziyaret organize etti.



Hz. İmam Hasan-ı Müctebâ’nın (a.s.) velâdeti hatırası münasebetiyle düzenlenen programın amacı, hastanede tedavi gören hanımların umudunu güçlendirmek ve moral aşılamak.



Şube Sorumlusu Fatıma el-Musavî konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Hz. İmam Hasan’ın (a.s.) velâdeti hatırasını, hastalık nedeniyle bu etkinliklere katılmaktan mahrum kalan insanlarımızın yanında anmak amacıyla bu ziyaret yapıldı. Ziyaretin hasta hanımların nezdindeki yankısı gerçekten çok büyüktü. Hastaların ne kadar etkilendiğini anlatmak mümkün değil.”



relatedinner



“Etkisi çok açık bir şekilde görülüyordu. Hanımlar yüzlerini güldren ve ağrılarını bir nebze olsun hafifleten bu etkinlikten ötürü şükranlarını ifade etti. Kuşkusuz Ehlibeyt’in (a.s.) vesilesiyle Yüce Allah katından gelecek bereketlerle bu ziyaret, hastaların içindeki zorluğun üstesinde gelme ümitlerini yeşerecek ve iyimserlik aşılayacaktır.”



“Bu tarz insani faaliyetlerimizin hedefi; Yüce Allah ile ilişkileri pekiştirmektir. Zira şifâyı verecek olan O’dur, başkası değil. Bir diğer hedef de; Yüce Allah’ın ‘O’na bir vesile arayınız’ buyruğundan yola çıkarak O’nun açtığı kapılardan birinden girmeye vesile olmaktır. ”



El-Musavî’ye Hz. Ümmül Benîn (s.a.) Kütüphanesi Sorumlusu Nur el-Alî ve bir grup Mukaddes Türbe yetkilisi hanım eşlik etti.
Okur yorumları
Yorum bulunmuyor
Yorum ekle
İsim:
Ülke:
E-posta:
Paylaş: