این برنامهها برای دومین سال متوالی با شعار (بقیع مسئله ماست) برگزار میشود و در آن هیئتها، اصناف و تکایای متعددی از شهر کربلای معلی شرکت کردند.
این برنامههای عزاداری با راهپیمایی از حرم حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) آغاز شد و شاهد برافراشتن پرچم عزای بقیع در فضای باب القبله حرم مطهر بود. همچنین با مداحی و نوحه خوانی که یادآور وقایع این روز بود همراه شد.
این راهپیمایی با عرض تسلیت و ابراز همدردی برای این مناسبت به محضر حضرت عباس (علیه السلام) و برپایی مجلس سوگواری در جوار حرم امام حسین (علیه السلام) خاتمه یافت. خطیب این مجلس به جور و ستم وارد علیه اهل بیت (علیهم السلام) در زندگانی و پس از وفاتشان پرداخت.

















































