بزرگداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) توسط اهالی کربلا

ساکنان شهر کربلای معلی با برپایی برنامه‌های عزاداری مختلفی که با همکاری آستان قدس عباسی برگزار شد، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) را گرامی داشتند.

این برنامه‌ها برای دومین سال متوالی با شعار (بقیع مسئله ماست) برگزار می‌شود و در آن هیئت‌ها، اصناف و تکایای متعددی از شهر کربلای معلی شرکت کردند.

این برنامه‌های عزاداری با راهپیمایی از حرم حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) آغاز شد و شاهد برافراشتن پرچم عزای بقیع در فضای باب القبله حرم مطهر بود. همچنین با مداحی و نوحه خوانی که یادآور وقایع این روز بود همراه شد.

این راهپیمایی با عرض تسلیت و ابراز همدردی برای این مناسبت به محضر حضرت عباس (علیه السلام) و برپایی مجلس سوگواری در جوار حرم امام حسین (علیه السلام) خاتمه یافت. خطیب این مجلس به جور و ستم وارد علیه اهل بیت (علیهم السلام) در زندگانی و پس از وفاتشان پرداخت.
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: