بخش رسانه آستان قدس عباسی کارگاه تخصصی را تحت عنوان (نگارش در شبکههای ارتباط اجتماعی دیجیتال) برای تعدادی از پرسنل بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس برگزار کرد.
مرکز آموزش رسانهای وابسته به بخش در برگزاری این دوره نظارت داشت.
محمد علی الطويل، مربی مرکز گفت: هدف از این دوره توسعه مهارتهای شرکت کنندگان در نگارش محتوای مناسب برای شبکههای ارتباط اجتماعی طبق نیازهای مخاطبان است.
سرمد سالم، مسئول مرکز پشتیبانی و مستندسازی بخش امور فکری گفت: این کارگاه موضوعات متنوعی را بررسی کرد که شامل چگونگی تولید محتوای جذاب و مناسب ابزارهای دیجیتال، استفاده موثر از تصاویر و ویدیوها، درک اصول نظارت و تعامل با دنبال کنندگان از طریق شبکههای اجتماعی بود.
سالم گفت: این کارگاه ارائه راهبردهایی را برای افزایش تعامل با مخاطبان، تحلیل دادهها و استفاده از آنها برای بهبود عملکرد در بر گرفت.


