برگزاری کارگاهی درباره نگارش مطالب در شبکه‌های اجتماعی دیجیتال

بخش رسانه آستان قدس عباسی کارگاه تخصصی را تحت عنوان (نگارش در شبکه‌های ارتباط اجتماعی دیجیتال) برای تعدادی از پرسنل بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس برگزار کرد.

مرکز آموزش رسانه‌ای وابسته به بخش در برگزاری این دوره نظارت داشت.

محمد علی الطويل، مربی مرکز گفت: هدف از این دوره توسعه مهارت‌های شرکت کنندگان در نگارش محتوای مناسب برای شبکه‌های ارتباط اجتماعی طبق نیازهای مخاطبان است.

سرمد سالم، مسئول مرکز پشتیبانی و مستندسازی بخش امور فکری گفت: این کارگاه موضوعات متنوعی را بررسی کرد که شامل چگونگی تولید محتوای جذاب و مناسب ابزارهای دیجیتال، استفاده موثر از تصاویر و ویدیوها، درک اصول نظارت و تعامل با دنبال کنندگان از طریق شبکه‌های اجتماعی بود.

سالم گفت: این کارگاه ارائه راهبردهایی را برای افزایش تعامل با مخاطبان، تحلیل داده‌ها و استفاده از آنها برای بهبود عملکرد در بر گرفت.
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: