تولیت آستان قدس عباسی همچنان میزبان شخصیتها و هیاتهای مختلفی است که به منظور عرض تبریک به ایشان به مناسبت انتصاب مجدد در این پست برای مدت سه سال دیگر، حضور پیدا میکنند.
این هیاتها و شخصیتها ضمن عرض تبریک به سید مصطفی مرتضی آل ضیاءالدین به مناسبت تعیین مجدد وی به عنوان تولیت آستان قدس عباسی، برای او آرزوی توفیق در تکمیل مسیر خود در خدمت به اهل بیت (علیهم السلام) نمودند و از خداوند عزوجل موفقیت ایشان در انجام این مسئولیت را مسئلت نمودند.
پیش از این، دیوان اوقاف شيعه مجددا سید مصطفی مرتضی آل ضیاءالدین را به عنوان تولیت آستان قدس عباسی برای مدت سه سال دیگر انتخاب کرد. در سند دیوان اوقاف شیعه آمده است که انتخاب مجدد ایشان با موافقت مرجعيت عالی دینی در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ و با استناد به ماده ۴ قانون دیوان اوقاف شيعه به شماره ۵۷ در سال ۲۰۱۲ و مقتضیات مصلحت کار انجام و مقرر شد سید مصطفی مرتضی عبود آل ضیاءالدین به مدت سه سال دیگر از تاریخ پایان دوره پیشین به عنوان تولیت آستان قدس عباسی انتخاب شود.
در این سند آمده است که مصطفی مرتضی عبود آل ضیاءالدین موظف است نماینده تولیت و پنج عضو شورای اداری آستان مقدس عباسی را معرفی کند. مصطفی مرتضی آل ضیاءالدین از ابتدای ژانویه ۲۰۲۲ به عنوان جانشین مهندس محمد الاشیقر در پست تولیت آستان قدس عباسی منصوب شد. او پیش از انتصاب به عنوان تولیت آستان عباسی، عضو شورای اداری آستان قدس عباسی بود و از زمان عهدهدار شدن این پست بازدیدهای میدانی را از بسیاری از پروژهها و خدمات ارائه شده به زائران انجام داد.
وی همچنین طی دوره گذشته برای گسترش همکاری مشترک با عتبات مقدس در زمینههای مختلف و با هدف بهبود خدمات ارائه شده به زائران تلاش کرد. تعیین مجدد ایشان مورد استقبال گسترده خادمان حرم مطهر حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) قرار گرفته است. آنها ضمن ابراز خوشحالی، موفقیت ایشان در این مسیر شغلی را از خداوند منان مسئلت نمودند.

















