برگزاری دوره آموزشی آرشیو دیجیتال برای پرسنل دانشگاه العمید

دانشگاه العمید دوره آموزشی را درباره آرشیو الکترونیک برای پرسنل اداری خود برگزار کرد.

بخش مطالعات و برنامه‌ریزی و مرکز آموزش مستمر بر این دوره که به مدت دو روز در دانشگاه و با هدف افزایش مهارت پرسنل اداری بخش‌ها و واحدهای مختلف برگزار شد، نظارت دارند.

این دوره که توسط دکتر فرقان محمد عبد المجيد، دكتر لوا قيس جاسم و دكتر حسين محمد علی تدریس شد، شامل جلسات تئوری و برنامه‌های عملی درباره جدیدترین اسلوب‌ها در مدیریت آرشیو الکترونیک و همچنین آزمون ارزیابی میزان بهره‌ مندی شرکت کنندگان از آن بود.
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: