دانشگاه العمید دوره آموزشی را درباره آرشیو الکترونیک برای پرسنل اداری خود برگزار کرد.
بخش مطالعات و برنامهریزی و مرکز آموزش مستمر بر این دوره که به مدت دو روز در دانشگاه و با هدف افزایش مهارت پرسنل اداری بخشها و واحدهای مختلف برگزار شد، نظارت دارند.
این دوره که توسط دکتر فرقان محمد عبد المجيد، دكتر لوا قيس جاسم و دكتر حسين محمد علی تدریس شد، شامل جلسات تئوری و برنامههای عملی درباره جدیدترین اسلوبها در مدیریت آرشیو الکترونیک و همچنین آزمون ارزیابی میزان بهره مندی شرکت کنندگان از آن بود.



