بزرگداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (عليهم السلام) توسط خادمان دو آستان مقدس عباسی و حسینی

خادمان دو آستان مقدس عباسی و حسینی با برپایی دسته عزاداری یکپارچه‌ای سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (عليهم السلام) را گرامی داشتند.

این دسته عزاداری با مشارکت محمد الاشیقر و کاظم عباده دو عضو شورای اداری آستان مقدس عباسی و برخی دیگر از مسئولان برپا شد.

سيد مهدی الموسوی، معاون رئیس بخش مقام حضرت مهدی (عجّل الله فرجه) تصریح کرد: دسته عزاداری یکپارچه خادمان حرم مطهر امام حسین و برادر بزرگوارشان حضرت ابوالفضل عباس (عليهما السلام) از جمله برنامه هایی است که سالانه برای گرامیداشت این مناسبت برپا می‌شود.

وی افزود: این دسته از آستان مقدس عباسی و با عبور از بین الحرمین به سمت آستان مقدس حسینی حرکت کرد و مراسم خود را با برپایی مجلس سوگواری در صحن مطهر حسینی با مشارکت زائران خاتمه داد.

خادمان آستان مقدس عباسی و حسینی با برپایی دسته عزاداری یکپارچه به بزرگداشت مناسبت‌های اهل بیت (عليهم السلام) اهتمام ویژه دارند.
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: