دسته عزاداری یکپارچه خادمان دو آستان مقدس عباسی و حسینی در سالروز شهادت امام جواد (علیه السلام)

خادمان دو آستان مقدس عباسی و حسینی با برپایی دسته عزاداری یکپارچه‌ای سالروز شهادت امام محمد جواد (علیه السلام) را گرامی داشتند.

در این دسته عزاداری کاظم عباده و سید افضل الشامی، دو عضو شورای اداری آستان مقدس عباسی و همچنین جواد الحسناوی، مدیر دفتر متولی شرعی و برخی مسئولان آستان مقدس عباسی حضور داشتند.

الشامی گفت: خادمان دو آستان مقدس حسینی عباسی به بزرگداشت مناسبت‌های اهل بیت (علیهم السلام) در طول ایام سال از جمله سالروز شهادت امام محمد جواد (علیه السلام) به واسطه برپایی دسته عزاداری یکپارچه اهتمام ویژه‌ای می‌ورزند.

این دسته عزاداری از صحن حرم مطهر حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) حرکت کرده و با عبور از بین الحرمین جهت عرض تسلیت این مناسبت جانسوز وارد حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) شد. عزاداران در طول مسیر خود به سوگواری و مرثیه خوانی پرداختند.
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: