l-Amîd Üniversitesi, Bağımlılığın Tehlikeleri ve Yaş Grupları Üzerindeki Etkisi Hakkında Bilinçlendirme Çalıştayı Düzenledi

El-Amîd Üniversitesi Eczacılık Fakültesi, (Bağımlılığın Tehlikeleri ve Yaş Grupları Üzerindeki Etkisi) başlıklı bilinçlendirme çalıştayı düzenledi.



Fakültedeki öğretim üyesi Dr. Abdullah Hamîd Muâd'ın konferans verdiği çalıştay, çeşitli türleriyle bağımlılığın tehlikeleri hakkında bilgilendirdi ve toplumun tüm kesimlerine madde bağımlılığının olumsuz yansımalarını tanıtmayı hedefledi.



relatedinner



Bilimsel tartışmalar ve katılımcıların aktif katılımına sahne olan çalıştay; Mukaddes Türbe’nin bu konuya ilgilerini ve toplumsal bilinci güçlendirme konusundaki özenini yansıtıyor.
Okur yorumları
Yorum bulunmuyor
Yorum ekle
İsim:
Ülke:
E-posta:
Paylaş: