El-Amîd Üniversitesi Eczacılık Fakültesi, (Bağımlılığın Tehlikeleri ve Yaş Grupları Üzerindeki Etkisi) başlıklı bilinçlendirme çalıştayı düzenledi.
Fakültedeki öğretim üyesi Dr. Abdullah Hamîd Muâd'ın konferans verdiği çalıştay, çeşitli türleriyle bağımlılığın tehlikeleri hakkında bilgilendirdi ve toplumun tüm kesimlerine madde bağımlılığının olumsuz yansımalarını tanıtmayı hedefledi.
relatedinner
Bilimsel tartışmalar ve katılımcıların aktif katılımına sahne olan çalıştay; Mukaddes Türbe’nin bu konuya ilgilerini ve toplumsal bilinci güçlendirme konusundaki özenini yansıtıyor.


