El-Amîd Üniversitesi Hz. Zeyneb'in (s.a.) Velâdet Yıldönümü Münasebetiyle Tören Düzenledi

El-Amîd Üniversitesi, Hz. Zeyneb'in (s.a.) velâdet yıldönümünü canlandırmak için öğretim, idari personel ve öğrencilerinin katılımıyla coşkulu tören düzenledi.

Tören, Eczacılık Fakültesi öğrencisi Muhammed Riyâd'ın güzel Kur’an-i Kerîm tilavetiyle başladı. Ardından Seyyid Hâşim el-Battât bir dini seminer verdi. Hz. Zeyneb'in (s.a.) kutlu siretini, zulme karşı gösterdiği sabır ve sebatı, Kerbela mesajını korumadaki öncü rolünü ve büyük insani ilkelerini anlattı.

Üniversite Psikolojik Rehberlik ve Eğitim Yönlendirme Bölümü Müdürü Dr. Hüseynîn Adnân el-Mûsavî şunları söyledi: "Bölümün üniversite kampüsü içindeki Hz. İmam Müctebâ (a.s.) Salonu'nda düzenlediği tören, Ehl-i Beyt'e (a.s.) sevgi ve vefayı ifade eden şiir katılımları içerdi. Bu katılımlar ortama yüce ruhsal ve duygusal bir atmosfer kattı."

Dr. Mûsavî şu açıklamayı yaptı: "Tören, bölümün üniversite personeli ve öğrencilerinde dini ve ruhsal bilinci güçlendirmeyi amaçlayan faaliyetleri çerçevesinde gerçekleştirildi. Hz. Zeyneb'in (s.a.) siretinden ilkeler üzerinde sebat etme ve insani mesaja hizmet konularında dersler çıkarılması hedeflendi."

relatedinner

Tören, kadın personel için Hz. Zeyneb'in (s.a.) hayatıyla ilgili soruları içeren kültür yarışması düzenlenmesi ve doğru cevap verenlere hediye dağıtımıyla sona erdi.
Okur yorumları
Yorum bulunmuyor
Yorum ekle
İsim:
Ülke:
E-posta:
Paylaş: