El-Âmid Üniversitesi, Kerbelâ’daki Müminlerin Emîri (a.s.) Yetimler Kurumu’na Destek Amacıyla "Rahmet" Girişimini Düzenledi

El-Âmid Üniversitesi Tıp Fakültesi, Müminlerin Emîri (a.s.) Yetimler Kurumu’na destek olmak ve yetimlere yardım etmek amacıyla "Rahmet" girişimini düzenledi.

Fakültenin Psikolojik Rehberlik, Eğitsel ve Akademik Danışmanlık Sorumlusu Dr. Lemya Abdülkerim, girişimin üniversitenin insanî değerleri güçlendirme ve öğrencileri sosyal sorumluluk bilinciyle donatma yaklaşımının bir uzantısı olduğunu belirtti. Girişim, Tıp ve Diş Hekimliği Fakültesi öğrencilerinden oluşan "Rü’ya (Vizyon)” isimli öğrenci ekibinin katılımıyla gerçekleştirildi.

Dr. Abdülkerim, Müminlerin Emîri (a.s.) Yetimler Kurumu’na bir alan ziyareti gerçekleştirildiğini ve öğrencilerin yetimlere destek ve bakım sağladığını ifade etti. Bu durumun, öğrencilerin insanî değerlere ve tıbbî misyona olan bağlılıklarını yansıttığını vurguladı.

Dr. Abdülkerim, ziyaret sırasında insanî ve hizmet odaklı çeşitli etkinlikler düzenlendiğini belirtti. Öğrenciler, yetimlerin diş kontrollerini gerçekleştirdi, hediyeler ve yemek ikram etti, ayrıca resim ve nakış becerilerini geliştirmeye yönelik atölyeler düzenledi.

relatedinner

Kurum yönetimi, El-Âmid Üniversitesi’ne, yetimlerin ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik insanî girişimleri nedeniyle şükran ve takdirlerini iletti.
Okur yorumları
Yorum bulunmuyor
Yorum ekle
İsim:
Ülke:
E-posta:
Paylaş: