بخش بینالحرمین وابسته به آستان مقدس عباسی با هدف ارتقای سطح خدماترسانی به زائران حرم مطهر امام حسین و حضرت ابوالفضل عباس (علیهما السلام)، اجرای مرحله نخست پروژه نوسازی و تعویض آبخوریهای محدوده بینالحرمین را ادامه میدهد.
سيد علی محمد صاحب، مسئول دفتر فنی وابسته به واحد تعمیرات عمومی بخش بین الحرمین اظهار داشت: کادر فنی به تلاشهای خود در جمع آوری آبخوریهای قدیمی ساخته شده از فولاد و جایگزینی آنها با آبخوریهایی از جنس سنگ مرمر ادامه میدهند.
وی توضیح داد: آبخوریهای جدید طراحی فشردهای دارند که فضای زیادی را اشغال نمیکند و شامل سه شیر آب هستند که جهت سهولت در استفاده در محورهای مختلف نصب شدهاند.
وی ادامه داد: آبخوریهای جدید به راحتی قابل نگهداری و تمیز کردن هستند و ظاهری مناسب و همگون با قداست این مکان دارند.
وی تاکید کرد: در مرحله نخست ده آبخوری به طور کامل تعویض میشوند و پس از آن، مراحل بعدی، طبق جدول زمانی پروژه برای تعمیر ۱۰ آبخوری باقیمانده، اجرا خواهد شد.





