Hz.Abbas (Allah'ın selâmı üzerine olsun) Savaş Tümeni; hem teröre karşı mücadele ediyor, hem de Erbain ziyaretçilerine hizmet ediyor

Tümenin hizmet yeri
Hz.Abbas (Allah'ın selâmı üzerine olsun) Savaş Tümeni Irak’ta son yaşanan olayların sonucunda tekfirci DAİŞ (DAEŞ, IŞİD) teröristleri ile mücadele için kurulan bir gönüllü teşkilattır. Yüce Dini Merceiyet’in Irak’ı, halkını ve mukaddes değerlerini müdafaa etmenin kifaî vacip olduğunu ilan eden mubarek fetvası ve talimatları sonrasında kurulan bu teşkilat; Hz.Ebulfazl Abbas’ın (Allah'ın selâmı üzerine olsun) mubarek isminin Allah-u Teâlâ katından gelen bereketleri ve vatansever mensuplarının azmi ile DAİŞ’e karşı birçok cephede çok sayıda zafere imza atmıştır. Savaş meydanlarında büyük kahramanlıklara imza atan Hz.Abbas (O'na selâm olsun) Savaş Tümeni yiğitleri bugün de “Hz.Abbas (O'na selâm olsun) Tümeni Hizmet Alayı” çatısı altında Hz. İmam Huseyn’in (O'na selâm olsun) ziyaretçilerine hizmet ediyor.

Hizmet yerinin yetkililerinden biri Uluslararası El-Kefîl Ağı’na açıklamada bulunarak şöyle dedi: Erbain ziyareti münasebeti yaklaşmaktadır.Dünyanın dört bir yanından Ehlibeyt (Hepsine selâm olsun) taraftarı Şehitlerin Efendisi Hz. İmam Huseyn ve Kardeşi Hz.Ebulfazl Abbas’ın (Onlar’a selâm olsun) ziyaretini eda etmek üzere Mukaddes Kerbelâ’ya yürümektedir. Hz.Abbas (Allah'ın selâmı üzerine olsun) Savaş Tümeni de bu süreçte ziyaretçilere yeme içme barınma alanlarında hizmet sunmak ve ihtiyaç duymaları halinde tıbbi yardım etmek için (Mukaddes Kerbelâ’da yer alan) Seyyid Cevdet Türbesi yakınlarında bir hizmet yeri inşa etmiştir.”

“Hz. Abbas (Allah'ın selâmı üzerine olsun) Savaş Tümeni Erbain ziyaretinde iki bölüme ayrılmıştır. Bir bölümü savaş cephelerinde terör ile mücadele etmektedir. Bir bölümü de bu yıl ilk kez kurulmuş olan bu hizmet yeri vesilesiyle değerli ziyaretçilere hizmet etmektedir. Çünkü milyonlardan oluşan kitleler akın akın geliyor. Bu da onların hizmetinde olmamızı gerektirir. Açıkçası şu an ziyaretçilere her türlü hizmeti takdim etmekteyiz. Sabah, öğle ve akşam yemekleri takdim ediyoruz. Mesela eğer sabah kahvaltısından faydalanacak ziyaretçilerin sayısı iki bini buluyorsa kahvaltı veriyoruz. Öğle yemeğinde yaklaşık 4 bin – 6 bin civarındaöğle yemeği takdim ediyoruz. Ziyaretin son iki gününde bu öğünlerden istifade edecek ziyaretçilerin sayısı artacak. Değerli ziyaretçilerin artışı ile birlikte bu öğünlerin sayısı 10 bini buluyor. İkindi vaktinde ise leblebi ve şalgam gib çabuk tüketilen öğünler takdim ediyoruz. Akşam yemeğinde ise sandviç tarzı hızlı öğünler takdim ediyoruz. Bir öğünde yaklaşık 4 bin sandviç takdim ediyoruz. Buna ek olarak tatlı,çay ve meyve suyu dağıtıyoruz. Barınma hizmeti ile ilgili olarak hizmet yeri tarafından biri hanımlara ve biri beylere ait olmak üzere iki büyük çadır kurulmuş ve Mukaddes Hz.Abbas (Allah'ın selâmı üzerine olsun) Türbesi tarafından kendilerine battaniyeler dağıtılmaktadır.”