بخش امور فکری و فرهنگی آستان مقدس عباسی همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، محفل ختم قرآن کریم را در کشور چاد در قاره آفریقا برگزار کرد.
شیخ محمد ادریس، هماهنگکننده مرکز مطالعات آفریقا وابسته به این بخش، اظهار داشت: محفل ترتیلخوانی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هدف از برگزاری آن، تحکیم ارتباط مؤمنان با کلام الهی در این ماه پرفضیلت است.
وی افزود: این برنامه قرآنی در تقویت ارزشهای ناب اسلامی نقش بسزایی دارد و در راستای رسالت آستان مقدس عباسی در حمایت از جوامع اسلامی، بهویژه جامعه آفریقایی، برگزار میشود.
آستان مقدس عباسی همهساله بر برپایی فعالیتها و برنامههای قرآنی در ماه مبارک رمضان در جوامع مختلف تأکید دارد. افزایش آگاهی دینی و ترویج مفاهیم، ارزشها و اصول والای اسلامی از مهمترین اهداف این برنامهها به شمار میرود.

