انجمن علمی العمید به مناسبت روز ملی درختکاری، در برنامه ملی کاشت درخت در بغداد شرکت کرد.
این همکاری با همراهی گروه نهالستانهای «الکفیل» وابسته به آستان مقدس عباسی انجام شد.
در این برنامه، انجمن علمی العمید حدود ۱۰۰ درخت و چند گل زینتی به وزارت علوم و آموزش عالی اهدا کرد تا در بهبود محیط زیست مؤسسات آموزشی و افزایش توجه به فضاهای سبز سهیم باشد.
مسئولان انجمن علمی العمید گفتند که هدف از این مشارکت، حمایت از تلاشهای ملی جهت افزایش فضای سبز، ارتقای آگاهی زیستمحیطی و تحقق توسعه پایدار است.






