El-Kefil Üniversitesi, Kufe Üniversitesi bahçelerinde düzenlenen çiçek fuarına katıldı. İkinci Sürdürülebilirlik Haftası etkinlikleri kapsamında gerçekleştirilen organizasyona çok sayıda akademik kurum da iştirak etti.
Üniversitenin bu fuara katılımı, üniversite fidanlığında üretilen çeşitli ürünlerin sergilenmesiyle gerçekleşti. Bu ürünler arasında fidanlıkta özenle yetiştirilen ve bakımı yapılan mevsimlik ve kalıcı bitkiler yer aldı. Bu çalışmalar, çevresel sürdürülebilirlik eğilimini desteklemek ve yeşil alanları artırmak amacıyla hayata geçirildi.
El-Kefil Üniversitesi Ziraat Şubesi Sorumlusu Öğretim Görevlisi Ali Abdulcelil Naci konuyla ilgili bir açıklama yaptı. Sayın Naci, bu katılımın üniversitenin çevre bilincini yayma konusundaki rolünü teyit ettiğini belirtti. Ayrıca sürdürülebilir tarım girişimlerini teşvik ettiklerini ifade etti. Bunun yanı sıra diğer eğitim kurumlarıyla deneyim alışverişinde bulunmanın da hedeflendiğini sözlerine ekledi.
relatedinner
Katılımın sonunda Sayın Ali Abdulcelil bir teşekkür mesajı iletti. Kufe Üniversitesi'ne bu nazik davetinden ve harika organizasyonundan dolayı şükranlarını sundu ve övgülerde bulundu. Son olarak, çevreye ve topluma hizmet edecek bu tür iş birliklerinin sürekli olmasını temenni ettiğini dile getirdi.




