بخش بینالحرمین وابسته به آستان مقدس عباسی، به نصب کتیبهها و نشانههای عزا به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اقدام نمود.
در محدوده بینالحرمین، پرچمها و پارچهنوشتههای سیاه نصب شده که بیانگر عظمت این مصیبت جانسوز و یادآور سیره و مظلومیت امام صادق (علیه السلام) است.
این اقدامات در چارچوب برنامههای آستان مقدس عباسی در بزرگداشت این مناسبت و استقبال از زائرانی انجام میشود که برای شرکت در مراسم عزاداری به کربلای معلی مشرف میشوند.








