برپایی مجلس سوگواری به مناسبت شهادت امام صادق (علیه‌السلام) از سوی بخش روابط عمومی

بخش روابط عمومی آستان مقدس عباسی، مجلس سوگواری را به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) برگزار کرد.

این مجلس در سالن تشریفات واقع در صحن حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه‌السلام) و با حضور جمعی از کارکنان و زائران آستان مقدس عباسی برگزار شد.

شیخ عبدالصاحب الطائی، مسئول واحد خطابه حسینی در آستان مقدس عباسی و سخنران این مجلس، اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (علیه‌السلام)، مجالس سوگواری متعددی در داخل آستان مقدس برگزار می‌شود که بیانگر جایگاه والای این امام همام در میان امت اسلامی است.

وی افزود: این مجالس با تبیین سیره امام صادق (علیه‌السلام) و نقش ایشان در تثبیت آموزه‌های دین، به ارتقای آگاهی دینی کمک می‌کند؛ چرا که امت اسلامی درس‌ها و مواعظ ارزشمندی را از ایشان فرا می‌گیرند.

الطائی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مجلس، افزایش آگاهی دینی و گرامیداشت این مناسبت جانسوز، متناسب با جایگاه والای آن در میان مؤمنان است.
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: