واحد مطالعات قرآنی حضرت فاطمه بنت اسد (سلاماللهعلیها) وابسته به آستان مقدس عباسی، سومین دوره آموزشی «ینابیع الرحمة» را ویژه دانشآموزان مشمول معافیت تحصیلی در مقاطع متوسطه اول و دوم آغاز کرد.
«فاطمه الموسوی» مسئول این واحد، اظهار داشت: این دوره شامل آموزشهای فقهی، اعتقادی و معارف قرآنی است و با هدف بهرهبرداری از تعطیلات تابستانی طراحی شده تا شرکتکنندگان از مهارتها و دانش کاربردی جهت ارتقای شخصیت علمی و رفتاری خود برخوردار شوند.
وی افزود: این دوره از 30 فروردین ماه آغاز شده و تا 18 خردادماه ادامه خواهد داشت و در آن ۱۰۰ دانشآموز در قالب سه کلاس آموزشی شرکت دارند. برنامه آموزشی این دوره ترکیبی از مباحث قرآنی و مهارتی است.
این دوره در چارچوب فعالیتهای فرهنگی و آموزشی این واحد برای گروههای سنی نوجوانان و جوانان برگزار میشود و هدف آن ارتقای آگاهی دینی و فرهنگی آنان از طریق ایجاد محیطی آموزشی برای آمادهسازی در مسیر خدمت به جامعه عنوان شده است.






