برگزاری سومین دوره «ینابیع الرحمة» با مشارکت ۱۰۰ دانش‌آموز در آستان مقدس عباسی

واحد مطالعات قرآنی حضرت فاطمه بنت اسد (سلام‌الله‌علیها) وابسته به آستان مقدس عباسی، سومین دوره آموزشی «ینابیع الرحمة» را ویژه دانش‌آموزان مشمول معافیت تحصیلی در مقاطع متوسطه اول و دوم آغاز کرد.

«فاطمه الموسوی» مسئول این واحد، اظهار داشت: این دوره شامل آموزش‌های فقهی، اعتقادی و معارف قرآنی است و با هدف بهره‌برداری از تعطیلات تابستانی طراحی شده تا شرکت‌کنندگان از مهارت‌ها و دانش کاربردی جهت ارتقای شخصیت علمی و رفتاری خود برخوردار شوند.

وی افزود: این دوره از 30 فروردین ماه آغاز شده و تا 18 خردادماه ادامه خواهد داشت و در آن ۱۰۰ دانش‌آموز در قالب سه کلاس آموزشی شرکت دارند. برنامه آموزشی این دوره ترکیبی از مباحث قرآنی و مهارتی است.

این دوره در چارچوب فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی این واحد برای گروه‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود و هدف آن ارتقای آگاهی دینی و فرهنگی آنان از طریق ایجاد محیطی آموزشی برای آماده‌سازی در مسیر خدمت به جامعه عنوان شده است.
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: