آغاز اجرای برنامه قرآنی «یُزَکّیهِم» در استان دیوانیه

مجمع علمی قرآن کریم وابسته به آستان مقدس عباسی، از آغاز اجرای برنامه قرآنی «یُزَکّیهِم» در استان دیوانیه خبر داد.

مسئول مؤسسه قرآن کریم در دیوانیه، وابسته به این مجمع، اظهار داشت: این مؤسسه برنامه هفتگی «یُزَکّیهِم» را با هدف ارائه مجموعه‌ای از دروس تربیتی و اخلاقی برگرفته از آیات کلام الهی راه‌اندازی کرده است.

سید خالد العبادی افزود: نخستین جلسه این برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری «حسین ناجی» آغاز شد و در ادامه، «سید جمیل الزاملی» به ایراد سخنرانی در حوزه اخلاق قرآنی و تبیین آیات مرتبط با این موضوع پرداخت. این نشست در پایان با برگزاری بخش گفت‌وگو به کار خود خاتمه داد.

این برنامه در چارچوب مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و طرح‌های قرآنی و فرهنگی است که مجمع علمی قرآن کریم در طول سال در استان‌های مختلف برگزار می‌کند. هدف از اجرای این برنامه‌ها، نهادینه‌سازی ارزش‌های اصیل اسلامی و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه عنوان شده است.
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: