بخش روابط عمومی آستان مقدس عباسی، مجلس عزاداری هفتگی خود را در سالن تشریفات این آستان برگزار کرد؛ مجلسی که با هدف یادآوری مصیبت های وارده بر اهلبیت عصمت و طهارت (علیهمالسلام) برپا میشود.
این مراسم با حضور جمعی از مسئولان آستان مقدس و گروهی از زائران برگزار شد.
در آغاز جلسه، آیاتی از قرآن کریم بهصورت ترتیل تلاوت شد و سپس شیخ عبدالله الدجیلی به ایراد سخنرانی دینی پرداخت. وی در این سخنرانی به بیان رنجها و مصیبت های وارد شده بر خاندان پیامبر اکرم (صلیاللهعلیهوآله) اشاره کرد و بر اهمیت تمسک به ولایت آنان و الگوگیری از سیره نورانی ایشان تأکید نمود.
بخش روابط عمومی آستان مقدس عباسی بر استمرار برگزاری این مجالس عزاداری تأکید دارد و هدف از آن را زنده نگه داشتن یاد اهلبیت (علیهمالسلام)، ترویج معارف و فضائل آنان و تأکید بر پیروی از مسیر هدایتگر ایشان عنوان کرده است.







