برگزاری مجلس عزاداری هفتگی با هدف یادآوری مصیبت های وارده بر اهل‌بیت (علیهم‌السلام)

بخش روابط عمومی آستان مقدس عباسی، مجلس عزاداری هفتگی خود را در سالن تشریفات این آستان برگزار کرد؛ مجلسی که با هدف یادآوری مصیبت های وارده بر اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) برپا می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از مسئولان آستان مقدس و گروهی از زائران برگزار شد.

در آغاز جلسه، آیاتی از قرآن کریم به‌صورت ترتیل تلاوت شد و سپس شیخ عبدالله الدجیلی به ایراد سخنرانی دینی پرداخت. وی در این سخنرانی به بیان رنج‌ها و مصیبت های وارد شده بر خاندان پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله) اشاره کرد و بر اهمیت تمسک به ولایت آنان و الگوگیری از سیره نورانی ایشان تأکید نمود.

بخش روابط عمومی آستان مقدس عباسی بر استمرار برگزاری این مجالس عزاداری تأکید دارد و هدف از آن را زنده نگه داشتن یاد اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، ترویج معارف و فضائل آنان و تأکید بر پیروی از مسیر هدایت‌گر ایشان عنوان کرده است.
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: