پرسنل بخش بینالحرمین آستان مقدس عباسی، همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علیبنموسیالرضا (علیهالسلام)، اقدام به نصب پرچمها و کتیبههای شادباش در این محوطه کردند.
این اقدام شامل نصب پرچمهای زینتی در محدوده بینالحرمین است که بر روی آنها عبارات تبریک و تهنیت به مناسبت این میلاد خجسته نقش بسته است.
این اقدامات در چارچوب برنامههای بخش بینالحرمین جهت بزرگداشت مناسبتهای ولادت اهلبیت (علیهمالسلام) و با هدف فضاسازی معنوی و آذینبندی این مکان مقدس انجام میشود.





