بخش امور دینی آستان مقدس عباسی، دوره پنجاهوهشتم توانمندسازی و آموزش نیروهای جدید این آستان را به پایان رساند.
این دوره در واحد آمادگی بدنی وابسته به بخش حفاظت آستان مقدس عباسی برگزار شد.
شیخ عادل الوکیل، مدرس این دوره، در سخنانی اظهار داشت: «بخش امور دینی بهطور مستمر دورههای فقهی و آموزشی را برای نیروهای آستان مقدس عباسی برگزار میکند تا مفاهیم دینی در میان آنان نهادینه شده و سطح آگاهی فقهی آنان ارتقا یابد.»
وی افزود: این دوره در دو بخش نظری و عملی برگزار شد و شامل مباحث فقهی، عقیدتی، اخلاقی و نیز توصیهها و رهنمودهای تربیتی بود که در شکلگیری شخصیت نیروها بر اساس اصولی مستحکم و مبتنی بر مسئولیتپذیری نقش دارد.
به گفته وی، این دوره به مدت شش روز و روزانه سه ساعت ادامه داشت و در پایان با برگزاری آزمون کتبی به کار خود پایان داد. این آزمون شامل مباحثی از احکام طهارت و نماز و برخی مسائل کاربردی مورد نیاز نیروها در زندگی روزمره بود.
بخش امور دینی آستان مقدس عباسی تأکید کرد هدف از برگزاری این دورهها، ارتقای سطح دینی و معرفتی کارکنان و تقویت بنیانهای اعتقادی و رفتاری آنان در چارچوب وظایف خدمتی است.





