بخش روابط عمومی آستان مقدس عباسی، مجلس عزای هفتگی خود را در سالن تشریفات این آستان برگزار کرد؛ مجلسی که با هدف یادآوری مصیبت های وارده بر اهل بیت (علیهمالسلام) برپا شده است.
این مراسم با حضور شماری از مسئولان آستان مقدس و جمعی از زائران همراه بود و با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.
در ادامه، شیخ عبدالله الدجیلی به ایراد سخنرانی پرداخت و در آن به بیان رنجها و مصائب واردشده بر اهلبیت پیامبر(علیهمالسلام) اشاره کرد. وی همچنین بر اهمیت تمسک به ولایت آنان و الگوگیری از سیره نورانی ایشان تأکید نمود.
گفتنی است بخش روابط عمومی آستان مقدس عباسی بر برگزاری مستمر این مجالس عزاداری تأکید دارد؛ مجالسی که با هدف زنده نگه داشتن یاد اهل بیت (علیهم السلام)، ترویج معارف و فضائل آنان و پیروی از مسیر الهی ایشان برگزار میشود.






