بخش امور فکری و فرهنگی آستان مقدس عباسی برنامه عبادی را تحت عنوان (بیوت النعیم) در حرم مطهر حضرت قاسم بن امام کاظم (علیهما السلام) در استان بابل برگزار کرد.
این برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید. پس از آن حسنین الغرابی به ایراد سخنرانی آگاهی بخشی پرداخت.
الغرابی طی سخنرانی به مفاهیم ادب در زیارت آستانهای مطهر پرداخت و مسیر جهادی حضرت قاسم (علیه السلام) را مورد توجه قرار داد.
همچنین طی اجرای برنامه مسابقهای درباره حضرت مهدی (عجل الله فرجه) و حول محور مفاهیم دعای ندبه برگزار شد و با تقدیر از فرد برگزیده در مسابقه خاتمه یافت.
شایان ذکر است، برنامه (بیوت النعیم) در چارچوب فعالیتهای تربیتی و فرهنگی برگزار میشود که هدف از آنها تقویت هویت ایمانی و تحکیم رویکرد اهل بیت (علیهم السلام) در جامعه است.


