خادمان آستانهای مقدس حسینی و عباسی، همزمان با سالروز شهادت امام محمد جواد (علیه السلام)، با برپایی موکب عزاداری مشترک، این مناسبت اندوهبار را گرامی داشتند.
در این مراسم، جمعی از اعضای هیئتمدیره و مسئولان آستان مقدس عباسی نیز حضور داشتند.
این موکب از صحن حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) آغاز شد و با عبور از بینالحرمین به سمت حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) ادامه یافت و در قالب آیین عزاداری، این مصیبت را به ساحت مقدس آن حضرت تسلیت گفت. در طول مسیر، عزاداران با سردادن شعارها و نوحههای حزنانگیز، فضایی سرشار از اندوه در میان زائران ایجاد کردند که بیانگر عمق این مصیبت در دلهای مؤمنان بود.
این موکب مشترک از جمله برنامههای سالانه خادمان دو آستان مقدس امام حسین (علیه السلام) و حضرت عباس (علیه السلام) جهت احیای مناسبتهای اهل بیت (ع) به شمار میرود.
















