واحد خطابه حسینی وابسته به آستان مقدس عباسی، به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر(علیه السلام)، مجلس عزاداری در حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) برگزار کرد.
این مراسم در صحن مطهر حرم برگزار شد و شیخ جاسم الحاتمی در آن به ایراد سخن پرداخت. جمعی از زائران نیز در این مجلس حضور داشتند.
در این مجلس، بخشی از سیره امام باقر (علیه السلام) و جایگاه این مناسبت اندوهناک در میان مؤمنان مورد بررسی قرار گرفت. همچنین به فضیلت روز جمعه و ارتباط آن با امام مهدی (عج) نیز اشاره شد.
این برنامه در چارچوب «پروژه حضرت امالبنین (علیها السلام)» برای برگزاری مجالس عزاداری در صحن مطهر اجرا میشود؛ طرحی که با هدف زنده نگهداشتن مناسبتهای اهل بیت (ع) و نشر معارف آنان دنبال میگردد.




