سیاه‌پوش کردن بین‌الحرمین به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر (علیه السلام)

بخش بین‌الحرمین وابسته به آستان مقدس عباسی، هم‌زمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(علیه السلام)، اقدام به نصب و انتشار نمادهای سیاه‌پوشی در این منطقه کرد.

کارکنان این بخش با نصب بنرها و پرچم‌های مشکی در محدوده بین‌الحرمین، فضای حزن و اندوه این مصیبت جانسوز را به نمایش گذاشتند؛ اقدامی که با هدف یادآوری فضائل و مظلومیت امام باقر(ع) انجام شده است.

این اقدامات در چارچوب آمادگی‌های آستان مقدس عباسی برای بزرگداشت این مناسبت اندوهناک و استقبال از زائرانی صورت می‌گیرد که برای احیای این مراسم به کربلای معلی مشرف می‌شوند.
نظرات خوانندگان
هیچ نظری وجود ندارد
نظرات
نام:
کشور:
پست الکترونیک:
نظرات: