بخش کمربند سبز جنوبی نخست وابسته به آستان مقدس عباسی، عملیات برداشت بیش از سه تن محصول جو را آغاز کرد.
سید ناصر حسین متعب، رئیس بخش کمربند سبز جنوبی نخست، اظهار داشت: کارکنان واحد کاشت و برداشت این بخش، عملیات برداشت محصول جو را در اراضی کشاورزی متعلق به کمربند سبز جنوبی آغاز کردهاند.
وی افزود: میزان محصول برداشتشده بیش از سه تن جو محلی است که در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع کشت شده است.
متعب ادامه داد: برداشت این محصول در راستای تحقق خودکفایی و تأمین نیازهای این بخش انجام میشود؛ چرا که از جو تولیدی بهعنوان خوراک دام در کمربند سبز استفاده خواهد شد.
رئیس بخش کمربند سبز جنوبی نخست خاطرنشان کرد: این کمربند به طول بیش از ۱۳ کیلومتر، شامل فضاهای کشاورزی متنوعی است و بخشی از مجموعههای تفریحی و خدماتی ویژه خانوادهها به شمار میرود.





