در این مراسم، دکتر افضل الشامی، عضو هیئتمدیره آستان مقدس عباسی، و سید جواد الحسناوی، مدیر دفتر متولی شرعی این آستان، به همراه شماری از مسئولان حضور داشتند.
این موکب از صحن حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) آغاز شد و پس از عبور از بینالحرمین، به سمت حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) حرکت کرد تا مراتب تسلیت و همدردی در این مصیبت ابراز شود.
شرکتکنندگان در این مسیر با سردادن عبارات حزنانگیز، فضای اندوه و تأثر خود را از این واقعه بیان کردند.
این مراسم در صحن حرم امام حسین (علیه السلام) با برگزاری مجلس عزاداری به پایان رسید؛ مجلسی که با حضور خادمان دو آستان مقدس و جمعی از زائران برگزار شد و در آن اشعار و مرثیههایی متناسب با این مناسبت قرائت شد.
















