بخش توسعه پایدار آستان مقدس عباسی دوره آموزشی با محوریت «نحوه تعامل و ارتباط با دیگران» را برای شماری از کارکنان این آستان مقدس برگزار کرد.
علی کاظم، مدرس این دوره در توضیح اهداف این برنامه گفت: این دوره با هدف توانمندسازی کارکنان در شناخت اصول ارتباط مؤثر و آشنایی با انواع شخصیتها برگزار شده است؛ موضوعی که به ایجاد گفتگوهای سازنده، رفع موانع ارتباطی و دستیابی به نتایج مثبت برای طرفین کمک میکند.
وی افزود: در این دوره، مباحث متعددی از جمله مبانی ارتباط انسانی، مفهوم فرآیند ارتباط، عناصر و موانع آن و همچنین اصول و سطوح مختلف ارتباط مورد بررسی قرار گرفته است.
کاظم همچنین اظهار داشت: این دوره در سالن «نافذ البصیره» برگزار شده و به مدت دو روز ادامه دارد. روزانه سه ساعت آموزش تئوری و عملی ارائه میشود و در کنار آن، تمرینهای کاربردی برای ارزیابی میزان تحقق اهداف آموزشی نیز اجرا میگردد.
گفتنی است بخش توسعه آستان مقدس عباسی همواره با برگزاری دورهها و برنامههای آموزشی متنوع، در راستای ارتقای مهارتهای کارکنان و تقویت توانمندیهای آنان در حوزههای اداری و ارتباطی فعالیت می کند.



