Erbain ziyaretçilerinin duraklarından: El-Kefîl Fideliği’ne ait hizmet yeri…

Mukadds Hz.Abbas (O'na selâm olsun) Türbesi Hizmet İşleri Bölümü’ne bağlı El-Kefîl Fideliği Mukaddes Kerbelâ şehrine götüren yan yollardan birinde (Huseyniyye) yer almaktadır. Ziyaret yoğunluğunun zirveye çıkması ile birlikte binlerce ziyaretçi bu yoldan çıkar. Aynı şekilde ziyaretçileri taşıyan araçlar da buradan geçer. El-Kefîl Fideliği de bu sebeple ziyaretçilerin yükünü hafifletmek amacıyla hizmet yeri açarak ziyaretçilere yiyecek içecek ikramı ve konaklama hizmetinde bulunmaya başladı.

Hizmet yerinin ve El-Kefîl Fideliği Sorumlusu Mueyyed Hatif Muhammed Uluslararası El-Kefîl Ağı’na açıklamalarda bulunarak şunları söyledi: “Bizler El-Kefîl Fideliği Mensupları olarak ziyaretçilere hizmet sunmaktan şeref duyarız. Bu ziyaret için bu yoldan giden ziyaretçi sayısı ile uyumlu her türlü hazırlığı yaptık.”

“Huseynî hizmetimiz sabah namazından itibaren süt gibi sıcak ikramlar ve ardından kahvaltı ile başlayıp akşam yemeği ile bitiyor. Bu süreçte öğle yemeğinin yanı sıra gün boyunca ara öğünler ikram ediyoruz. Bunlar da (ara öğünler) belli bir vakitle sınırlı değil. Bunların yanı sıra çay, su, meyve vs takdim ediyoruz. Gün boyunca takdim ettiğimiz öğünlerin sayısı 1000’i buluyor; yoğunluk zirveye çıktığında bu sayı iki katına çıkıyor.”

“Hizmet yeri bunun yanı sıra ziyaretçilere konaklama hizmeti sunuor. Her gün 250’den fazla ziyaretçiyi misafir ediyoruz. Ayrıca Mukaddes Hz.Abbas (O'na selâm olsun) Türbesi’nin balık göllerinde yetiştirilmiş olan balıklardan diğer hizmet yerlerine temin ediyor ve onlara ulaştırıyoruz.”